0.39

är ganska trött på att inte kunna göra någonting utan att spy. som ni kanske vet så va jag in till akuten för en vecka sen, för att min mage mår inge bra och jag bara spyr. och som vanligt hitta dom inga fel, men skrev ut medicin. så om det inte går över nu ska dom gå ner med en kamera i magen på mig..
Tycker att det börjar bli lite obehagligt nu när man sitter i soffan, kan inte andas alls, och spyr rakt ut. efter en stund får man lite luft men inte mycket alls.håller på att svimma när det händer, kanske inte så konstigt. men att inte ens kunna dricka ett glas vatten utan att man spyr, äta en normal måltid utan att man spyr. inte kunna stoppa någonting i munnen utan att man spyr. okej, jag spyr inte varje gång jag stoppar något i munnen. men jag kommer inte ihåg när det va en dag som jag inte spydde sist. börjar tröttna på det här ganska rejält nu.

tack för mig leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0