3.01

va beredda på ett ointressant inlägg..
haha, ååh har så mycket att göra. men istället för att göra det så bestämmer jag mig för att blogga? vilket jag inte gjort på evigheter. och inte tror jag ni saknat mig heller, för min enda tänkbara trogna läsare är nog Louise? ;) haha.

Men skulle det vara någon annan som läser bloggfan så kan jag ju berätta att om några timmar går flyttlasset från ludvika. har jag börjat packa? svar, nej! det enda jag gjort är att skruvat isär soffan och skruvat ner 3 hylllor. bra jobbat johanna! jag blir ju så imponerad över mig själv. Det är sååå typiskt mig att ALLTID göra allt i sista sekund.

men vem vill sitta inne i de här fina vädret som har varit idag? Perfekt dag att vara hundvakt på.
startade min dag halv 6 i morse, kollade på nån halvtaskig film, prata lite i telefon. hoppa in i duschen & vid 9 va jag i smb på rikards jobb för att hämta Daisy.vi åkte hem till carina och därifrån följde carina, vilma och bailis med ner till sjön så de fick bada lite.åkte ut till nyhammar till majken, vi begav oss till hafstjärn där daisy fick bada ännu mer. stack ner till rossa och köpte mat. åkte upp till malingarna och åt maten å låg lite i solen.
åkte in till stan för att lämna tillbaka daisy. åkte blixtfort ut till nyh igen för att fixa lite grejjer. och nu på kvällen blev det kubb med trevligt folk.

nää, nu lär jag väl sätta fart med lite nödvändigheter...

hujp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0