aldrig mer

kanske sista gången jag var in på park idag? vem vet :)
Känns helt jävla underbart att snart få sommarlov, elr snart, om några timmar ;D är så snuskigt trött på en del i klassen så det räcker och blir över ;) men jag kommer också sakna alla i klassen, dom är ju speciella på sina vis :) en utav de bästa klassföreståndarna har vi haft också :)

nu sitter jag här i min ensamhet, Alex, erik & ngn som jag inte har nån aning om vem det var åkte precis :) Det var egentligen meningen att Jennifer skulle sova här i natt, men hon hade ingen skjuts. :( Hon har ju sovit här alla andra nätter så, och då kan jag inte direkt påstå att det har blivit mycket sova. I tisdags fick vi sällskap av Alex, erik , och daniel? ungefär hela natten, elr ja daniel åkte hem. men annars så var dom andra här hela natten, sov max 1,5 timme, ganska drygt nör man skulle upp vid 6 på morron för att åka med kvart i 7 bussen till skolan. men vi klarade det (y). Och igår blev det inte hellr mycket sova, Jennifer va ju här, så först färgade hon mitt hår, sen åkte vi ner till hällarna där det va ganska mkt folk, men ingen vi kände så vi åkte hem igen, satt och spela lite kort, sen kom jag på att jag var hungrig så halv 1 på natten ställde jag mig och gjorde korvstroganof och ris. de blev inte ens gott så ja slängde det. haha.

Idag var det avslutnigsmiddag, lite sorligt att man satt där en sista gång med klassen, det känns lixom inte som att vi ska börja gymnasie och splitras ;o men det blir säkert bra!

själv har jag inte en jävla aning om vad jag ens vill gå för gymnasie, har sökt industri och frisör, börjar tveka på industri, och frisör vet jag inte om jag kommer in på eftersom att det brukar vara sånna höga intagningsp. men det visar sig väll de med. skulle iaf vara kul att få gå frisör, och även kul att få flytta. flytta i från Nyhammar, ludvika komun, och helst dalarna över huvetaget :)

nu ska jag gå och blåsa mitt hår som jag precis har duschat, sen blir drt nog sängen som gäller :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0