brabrabra

Åhåååååå vad allt är bra just nu! hoppas att det håller i sig såhär :D

Klar med allt i skolan , precis allt! och det känns hur skönt som helst :D Ganska stolt av mig själv att jag fixade G i minst alla ämnen, och höjde mig i några, men de gör ju inget ;) trodde aldrig att jag skulle fixa godkänt i matte och kemi, men de gjorde jag :D lalallala :D

och helgen har varit asbraaa!

i fredags va jag till skolan i en timme för att göra ett sista kemi prov , sen kom Rickard och hämtade mig , så åkte vi vidare till stan, och låste ballonger ;) för att Maria tog studenten :) va kvar där hela dagen/kvällen. sen hem till nyhammar :)

i lördags va det en ganska lungn dag, men ändå såååbra!

idag har också varit asbra! va och hälsa på Jocke, ååh vad han är saknad här hemma :( tur att man får träffa honom emellanåt iaf :) 
 
i mororn är det tårtslaget, & nattvandring :) 9D kmr vinna tårtslaget utan tvekan ;)
Ledig på tisdag , då blir det att packa lite, sen bosätta sig i en lägenhet i stan vilket känns väldigt skönt, att får göra precis vad man vill, hur man vill och när man vill :D

på fredag får vi sommarlov, kommer sakna klassen faktiskt! vi ska även försöka dra med så många som möjligt i klassen för att göra något roligt tillsammans på kvällen :) vilket jag tror kommer bli väldigt bra, har en svag liten känsla utav dt :D

& nu ska jag fixa lite , sen sova :) skönt !
godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0