13 snart 30

sitter jag och kollar på för tillfället.
ska snart gå och lägga mig.
väntas jobb i morgon.

idag tog ja kvart i 12 tåget hem från örebro.
va in på banken en snabbit i ludvika.
jesper kom och hämtade mig.
åkte bort till bildelar och köpte lampor.
haha bjöd han på en kexchoklad.
va tvungen att åka till hemköp och köpa en dricka för han va torr i munnen xD
skulle parkera på åhléns parkeringen.
kom knappt upp.
visade sig att det var soppa torsk.
ringde bajsti.
bajsti & tom kom efter 40 min kanske.
åkte till statiol och tankade en dunk.
tillbaka till bilen och tankade den.
bilen startade.
vi åkte till tanka och tankade i den mera.
upp till högberget och hämtade jocke.
till sunnansjö och hämtade mamma.
hem värmde mat.
sen drog vi tilll borlänge.
köpte julklappar.
åkte in till ludvika.
stod på ngn fjantig parkering.
åkte hem.
kika på film.
nu sova.
i morgon jobba!

haha vilket intresant inlägg ja skrev ;) not!
men så har iaf min dag sett ut :)
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0