Bra dag!

Ja än så länge så har den här dagen varit as bra. och tiden har typ bara flugit iväg. Skrev ju tidigare idag att jag skulle ha tvättstuga kl 1. men när jag kom ner i tvättstugan så  va maskinerna i fullgång, så jag kolla på listan där man nokar tid. haha och såklart så står de att jag har från 4 till 7. så jag satte mig och plugga matte istället, vilket va behövligt! gjorde nästan 3 lektioner. alltså vi har en planering som visar hur mycket man ska göra och vilka tal man ska göra.

och alldeles vid 4 så kom Lisa med tåget så jag gick och mötte henne vid tåget :) in på ica och handla lite. Kom hem hit igen, jag börja laga mat. lax och potatis. och såklart gick strömmen. vilket det alltid gör när jag är här. men fick igång den lika fort igen (y) Lisa var bara hit en snabbis innan hennes pojkvän kom och hämtade henne.

annars har jag inte gjort något annat idag. och de tänker jag inte göra heller. tänkte lägga mig i soffan och kolla på lite film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0