dålig

Ah, verkligen en super dålig dag idag! Börja med att jag inte vaknade av att klockan ringde bara för att jag hade glömt satt på ljudet på telefonen. hade ungefär 10 sms & 5 missade samtal när jag vaknade. Kunde inte sova i natt heller, somnade ungefär vid halv 6. så min natt spenderade jag framför tvn med en skiva pb. i morse n'r jag vaknade så hade jag värdens ryggvärk, vilket jag fortf har. så jag kände inte riktigt för att åka till skolan, speciellt inte på första frisör lektionen när vi skulle stå och klippa i 3 timmar. så jag stannade faktisk hemma!
och varför jag har ont i ryggen är för att jag har världens mensvärk. fattar inte rikitgt varför de sätter sig i ryggen för mig. när jag har mens också så blir jag lätt deprimerad, och kan till och med få ångest. vilket jag har gått runt och haft i 2 dagar nu. men har egentligen inte en aning om varför? har också gått och oroat mig över en hel del saker som jag inte borde oroa mig för, men allt sätter sig som en klump i magen..

så min dag har jag förmesta dels spenderat i sängen med lite pluggande. Sen vid 4 tog jag tåget ut till ludvika och kika runt lite där. haha men va inte där mer än en timme innan jag åkte hem igen ;)
nu på kvällen har jag också bara legat i sängen och kollat på tv. elr jag har diskat lite alldeles nyss också. vilket behövdes!

i morgon ska vi på bio med klassen. har inte en aning om vart de ligger, eller vad vi ska kolla på för film! de visar sig väl. nu ska jag iaf kolla klar på bartenederskolan sen sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0