..

att blogga suger apa!
vet inte ens varför jag gör det :)
och att hitta på rubriker är trökigast :)

min helg har mest bestått utav jobbjobbjobb!
då har man iaf alltid någonting att göra.
och de bästa är väl typ att alla människor är så fruktansvärt olika.

Idag när jag jobbade träffade jag även en utav mina kusiner, som jag träffats allt för lite!
om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ens ihåg att jag träffat honom förut.
men nuså har jag :D

på tåget hem idag satt jag och nös ikapp med en snubbe.
om jag nös 7 ggr, nös han 17 ggr.

nu måste jag lägga ner lite energi på att plocka undan i min säng.
som är full med väskor och kläder.
och jag tänkte att de inte skulle hamna på golvet.
haha får se hur de blir med de ;)

jajaj, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0