igår bra, idag dålig

ungefär så det är!
gårdagen va super bra!
iaf till en början.
själva sune och doris va inte alls lika roligt!
super kul att få träffa Amanda, Angelica & Linus :D
De va ju ett bra tag sen :(
Haha Lite glet igår, jag stod inne på toan och fixa mig.
Så kom jennifer in till mig och tjåla lite.
sen kom Amanda också in.
Sen helt plötsligt sa amanda
- jennifer nu tror ja du brinner?
åh de gjorde hon, hennes luva på jackan hade tagit eld utav ljusen som stof bakom henne.
tur att det bara va luvan och inge annat :)

Idag har min dag somsagt vart mindre bra.
vaknade halv 2.
tio äver 2 kom jag & jesper på att han skulle skjutsa mig till gränges så ja kunde åka hem.
han va tvungen att tanka först.
massa bilar åh skit i vägen på väg till marnäs där vi skulle tanka, så de tog lite tid.
tillslut kunde vi åka till gränges.
men när vi kom fram dit så visade det sig att jag missat tåget.
så åkte ut till nyhammar.
kom på att jag hade glömt massa saker hemma vid jacob.

och nu har ja ingen lust att skriva  mera,
kika på Room Raiders istället!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0