känns som om..

.. att det här kommer bli en lång natt!
Klockan är nu 03.13 och jag ligger i min säng och kan inte sova.
vilket antagligen är mit engna fel eftersom jag somnade när jag kom hem i från skolan.
inte har jag gjort någonting utav de jag sa tidigare att jag skulle göra.
kanske dax att göra de nu ?
Haha skulle iaf behöva minska på mina dammråttor, men då blir säkert grannen galen om jag drar fram dammsugarn.
men egentigen ska väll inte han säga ngt, för här om natten börja han borra i väggen.
Fattar inte riktigt varför, mitt i natten ocksp kl va kanske 2.
kan man inte då vänta till morronen där på?
jaja :)

Nu har jag gnällt av mig lite, så jag ska fortsätta försöka sova :)
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0