Nyhammar

Sitter hemma i nyhammar nu och kikar på tv.
är ju ledig ifrån skolan i morgon så passa på att åka hit.
men ja tror dock att jag ska jobba i morgon.
de gö ju inget,  har ja ju ngt att göra!

måste försöka ta tag i allt pluggande någon dag.
ser inte alls fram emot v 50 då det är efterskrivningsdagar.
har en kännsla av att jag har fullt upp då..
ingen annans fel än mitt egna ;p

tog halv 2 tåget till ludvika idag.
sprang runt lite på stan  med jennifer :)
sen kom mami och hämtade mig så vi åkte hem till mikael och åt.

Haha jag har en tickande äggklocka breve mig som är inställd på en timme
bara för att mamma tror att jag kommer glöma av att lägga in ved i pannan.
vilket jag är expert på att glömma :)
ganska kallt ut nu -22 har vi här.
så jag kan tänka mig att det blir ganska kallt inne också om jag glömmer att elda :)

nu ska jag iaf kika klart på tv, sen hopppa ner i duschen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0