Prison break

har precis kollat på ett avsnitt utav prison break, haha vill egentligen inte kolla mera, för jag är på sista skivan av sista säsongen. vill ju inte att det ska ta slut :( haha!



De är väll ungefär det eda jag gjort idag!
eller nja, jag har planerat fest också, för veckan ;) haha!
så har jag funderar på vad jag ska äta idag, hmm knivigt!
är super sugen på räkmacka.
Men de enda som finns hemma ä typ kyckling, lax & kötbullar.
kyckling åt jag i fredags och lax igår. 
köttbullar vill jag inte ha :)



Morrondagen kommer nog bli ganska lång har jag en kännsla av.
först vanlig skoldag från 8 till kvart i 1.
sen klippa klart ökade längder.
utvecklings samtal
och tillsist öppet hus.
så slutar ungefär vid en halv 8.


Nu ska jag gå till affären och köpa räkor tror jag ;)
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tjohoo! :) Hittade dej här, passar på att länka till dig från mig blogg.. :) Kram

2010-11-21 @ 16:27:50
URL: http://restlessspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0