ruuubrik

sämst på att hitta på rubriker.

Blev en kort skoldag idag, åkte på första lektionen, haha som vi va och kolla på bio :) kommer inte ihåg vad filmen hette, den va iaf inte ett dugg bra. fick bara trä smak i rumpen utav att sitta där. Åkte iaf hem med kvart i 12 tåget eftersom jag fortf hade världens mensvärk i både rygg & mage. i morgon börjar jag ju egentligen kvart i 1. men jag ska åka dit till 8 istället bara för att jag har missat 2 klippningar så ska klippa ikapp de på morgonen, sen ska jag redovisa mitt tal. åh sist ska vi ha seminarium som jag missade för nån vecka sen.

Nu sitter jag iaf i min soffa med datorn i knät och lyssnar på musik. har inte så mycket annat för mig. skulle behöva städa, men de har jag inte alls lust med nu. tänkte storstäda i morgon när jag kommer hem från skolan, eftersom på fredag bosätter jag mig inne i örebro i nästan en vecka och tar handom tiger :)

Funderar på att införskaffa mig en iphone 4, grymt sugen på de. men vi får se hur det blir, jag har ju precis köpt en ny telefon som jag knappt haft i 3 månader. men jag tycker inte alls om den. så de blir väl kanske en sån vid nästa lön ;)

nu blir de duschen sen sova. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0