skolan

sitter i skolan och har engelska, helt värdelöst! ska skriva om vad man äter för frukost i england, som vi sen ska ha prov på om 2 veckor. känns ju sådär ganska surt! fick också nyss reda på engelska povet som ja gjorde för ett tag sen, gick väl som förväntat. IG! skulle ha 76 p för G och jag hade typ precis 30 p. Tjeeeena omprov v 50.

Börjde du egentligen kvart i 1 idag men ja åkte hit till kl 8. morronen började heöt värdelöst, va klarvaken vid 5 i morse, men så somnade jag o och vaknade kvart över 7 och mit tåg går 07.27 fick lite brottom dåråå.

slutar engelskan om en stund, så har vi ju bara lite över 2 timmars frisör lektion, inte ett dugg sugen på de. vill heldre åka hem. men när jag kommer hem så måste jag städa min lägenhet, eftersom jag ska bosätta mig i örebro till helgen. Men är inte sugen på de heller, skulle helst vilja gå i ide eller nå liknande. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0