Skolan

sitter för tillfället i skolan och väntar på tåget hem, som går halv 2. Vi fick sluta tidigare idag bara för att vi inte kunde kolla på en film. men de gör ju inget ;)

Jennifer sov ju vid mig i natt, och i morse när jag sov som skönast och drömde en sjuk dröm, så fllög hon upp ur sängen och sa att vi hade försovit oss, haha klockan va tio över 7, vårat tåg går ungeför tjugo över. blev galet stressad och trodde att vi skulle missa tåget, vilket vi faktiskt inte gjorde :)

Första lektionen hade vi matte, såklart glömde jag min matte bok hemma. så jag pluggade svenska istället. vilket va behövligt! Sen hade vi svenska, då skulel vi gå till ica och kolla ut alla detaljer som man såg efter vägen. haha.  när man kom tillbaka så skulle man skriva en positiv berättelse om det. och en negativ. så skulle läraren dra en utav alla i klassens berättelser, kul att de blev min värdelösa posetiva berättelse, som jag inte ens hade varit seriös med. haha!

nu ska jag nog försöka plugga lite :) sen hem och kolla om det var idag som jag hade tvättstuga. fick för mig de i morse, men är inte säker :p haha jaja, hejjdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0