söndag..

helgen är slut, den gick alldeles för fort och jag fick aldeles för lite gjort! Har enbart jobbat hela helgen, jobbade till och med i fredags, vilket inte brukar vara så vanligt :) känner att jag skulle behöva sova ut någon dag också, men de hinner jag inte förens till helgen. Då jag ska vara katt & lägenhetsvakt inne i örebro hemma vid min kusin.

Har väll inte så mycket annat att säga eftersom jag inte är på ett dugg blogg humör :) förutom att min mössa är borta. har typ letat igenom hela min lägenhet, men hittar verkligen inte på den. vart fan har den tagit vägen ? :s jaja får väll leva utan min älskade mössa ;)

nu ska jag iaf kika på ett avsnitt av pb innan det blir sovdax :)

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0