sova

klockan är nu 00.57.
och jag borde verkligen sova.
men problemet är att jag inte är nå trött.
och jag är rädd för att det blir en sån där lång natt.
sån där med sömnproblem är inte riktigt min grej.
men jag har inte en aning om hur jag ska göra för att bli av med de.
nå tips ?
eller okej, en sak vet jag iaf att jag ska sluta med.
och de är att sova när jag kommer hem ifrån skolan.
men de händer faktiskt inta allt för ofta.
bara någon gång ibland.


jag har iaf nyss kikat på en film, druckit te och ätit vindruvor.
ja åsså gosat lite med tiger :)

Linda kommer hit i morgon vid 4.
hon ska nämligen sova här :)
föratt hon ska klippas på tisdag ;)
har klipp prov i ökade längder :)
men eftersom att hon kommer in med tåget vid 4 så måste hon vara med mig i skolan i några timmar.
har ju iaf inga lektioner, mer valfritt :)


nu ska jag platta håret så jag förhoppningsvis slipper göra det i morgon bitti.
men de blir väll mössa som vanligt ;)
och sen försöka sova!
godnattdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0