tåg

I morse när jag skulle med tåget så vis det sig att tåget var inställt så vi fick ta bussen istället. buss shauffören va helt värdelös på att köra. haha. när bi äntligen va framme i örebro så ropade dom ut i högtalarna och sa att alla tåg till frövi va inställda idag och att man fick ta en taxi om man skulle dit. Så jag och jennifer gick in till SJ och frågade om det fortf skulle vara inställt vid halv två, och vad jag isf skulle ta en taxi ifrån, Det skulle tydligen inte vara inställt. utan jag skull ekunna pka hem som vanligt :) Så jag gick på tåget, sitter på tåget så efter en liten stund ropar dom ut i högtalarna " att som ni vet så kommer inte de här tåget gå genom frövi" nähä hur fan gör jah nu då? Jo jag åker till ludvika och sover där i natt. kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0