tigervakt

ja, jag är ju kattvakt i örebro, den lättaste katten att ta hand om, förutom att han skiter på golvet istället för i kattlådan.

I måndags trodde jag att jag hade tvättstuga, så när jag kom ner i tvättstugan så visade det sig att jag hade tvätt tiden på söndan, alltså dagen före. och jag fattar inte varför jag bokade tid på en söndag, när jag vet att jag inte är hemma ? dut gjort! haha! och jag va verkligen ibehov utav att tvätta. så Micaela va snäll och boka en tvätt tid åt mig idag vid henne. så jag kan tvätta undan de värsta iaf. så ska jag passa på att tvätta min jacka som verkligen stinker snusk. haha.

nu ska jag äta frulle, sen ner i tvättstugan. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0