igår grillfest - idag valborg

vaknade för en timme sen ungefär så nu ska jag snart ut och möta felicia!
Igår hade iaf jag super kul.
skolan va helt okej!
sen tog jag tåget mot ludvika, fick vänta där på bussen i 40 min så va inte hemma förens 7.
direkt då bar det av på gillfest vid abäcken!
riktigt kul var det!

va även till bierkken en vända, men de blev inte direkt långvarigt.
när jag skulle gå hem mötte jag albin, linnea och patricia så blev ute med dom ett tag :)
idag är jag inge annat än helt död.

så idag ska jag inte göra någonting alls, evenuellt ta cyckeln ner till norrbo med felicia och tobbe, eller om det bara blir jag och felicia, de visar sig :)

i morgon är det falun & idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0