nyhammar

Har hunnit med ganska mycket idag faktiskt.
Började dagen med några avsnitt av Sons of anarchy.
sorligt att jag sett klart alla säsonger nu, så nu tycker jag att det ska bli september så säsong 4 kommer!
tog tåget mot ludvika, va in på banken och fixade lite. känns som om att jag är stammis där!
hade någon timmes dö tid i ludvika så då hann jag med att träffa Christoffer, suuuper längesen jag såg honom, måste vart över 1 år sen? om inte två? jaja, det är ju inte så ofta han är här och hälsar på.
sen skulle jag försöka hitta till marnäsliden, inte de lättaste.
intervjun gick iaf ganska bra hoppas jag, får reda på i slutet av den här veckan eller i början av nästa ifall jag fick jobbet!
bära eller brista..
Sen kom mami och hämtade mig i stan, övningskörde till Nora ca 13 mil.
de gick också riktigt bra!
på vägen hem så stannade vi i kopparberg på Zaras föratt äta en pirvel. vilket inte alls va gott.
för mycket ost och för flötig.
och kvällen avslutade jag och mikael med en tur i mustangen, som vi dock ska sälja i morgon :(

Nu sitter jag hemma vid mamma i nyhammar helt själv och ska ladda ner en film sen sova!
ställa klockan på halv 5.
men det är väl bara att vänja sig tills jag flyttar!




Bildtagen från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0