åhå vilken..

..snäll syster jag är ;) är kattvakt hemma vid jacob medand han är och jobbar, så nu håller jag på och städar ur hans garderob och viker ihopp alla hans kläder som är kastade över hela sovrums golvet. åå jag antar att det inte blir gjort om ingen annan gör det. skulle dock behöva ha tvättstugan, men såklart fanns det ingen tid förens i morgon bitti. och vet väl inte riktigt ifall jag har lust att gå upp kl 7 för att ha tvättstuga. så de får han allt göra själv!
tänkte också städa köketåt honom, inte de frächaste, de är dock katternas fel. blomkrukor och blomjord över hela golvet. även massa matolja på mattan i köket, vilketsom lyckats haft ut en flaska med. vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt för att få bort det?

igår va det både bra och dålig dag, började dåligt slutade bra!
de dåliga va dels att katterna hade ut ett glas vatten över hela min dator.
haha drog mig  när jag skulle möta jesper.
blev dränkt utav en bil när jag skulle gå ner på stan.
så va det säkert nå mer.

de braiga va dels bio med jennifer och felix. asrolig film!
sen umgås med jennifer ungefär resten utav kvällen.
elina och åse va hit en vända också.
å de va säkert nå mer där också :)

nu ska jag koppla i högtalarna och vrida upp musiken för att fortsätta min städning!
senare gå ner och köpa resten av ingredienserna som jag glömde till tacogratängen som jag tänkte göra senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0