...

vet inte riktigt vad jag ska ha för rubrik? dom är alltid så tråkiga.

den här dagen har varit en utav dom sämre, börja med att jag försov mig, fast jag va klar vaken vid 6 och skulle gå upp då, men tyckte att jag kunde ligga i sängen en liten stund till, men somnade tydligen om, vaknade vid halv 8 ytav att jennifer skrev och fråga vart ja va, då hade tåget gått för några minuter sen. så tänkte jag ta halv 9 tåget, vilket jag tydligen också sov över.
så min dag har bestått utan, sova, missa tåg, sova, plugga, kika film, frisören, kika film. och nu sitter jag här.
har antagligen glömt ngt.
dagen blev ju inte bättre utav att de hade ringt hem från skolan av vissa olika skäl.. och vilket gjorde så att mitt humör inte va på topp.

i morgon är vi iaf lediga :D då har jag planerat in en fika med madde och malin i stan, trevligt!
ska även få tag på en praktikplats!
har nog ringt till 14 olika ställen nu, men inga tar in.
värdelöst!
är ledig på fredag med, och sov morron på torsdag, skönt!
Nu ska jag nog slå på en film, sen försöka sova.

Never ever give up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0