galen dag!

lite galen dag idag. Började med att jag försov mig, även jesper, så vid 8 drog vi oss in till stan. Jag skulle träna och han skulle till skolan. tränade och solade, gick ner till stationen lagomt till halv 11 då tåget skulle gå. Jennifer kom även ner dit. tog tåget till skolan, hade engelskaförhör, sen skulle vi ha handelprov, men vi hann inte ens börja innan ett slagsmål började mellan 2 tjejer i klassen. vet inte riktigt vad det va om, är iaf inte mitt problem :) go Julia! vi hann aldrig med något prov för rektorn kom upp till oss och pratade med de som slagits. sen fick vi göra massa övningar om respekt å sånt...
efter lekttionen skulle jag, jennifer och frida upp till nån snubbe som skulle informera om ivalen, men inte blev man nå klokare om de. däremot om universitetet.
hade hantverkslektion, som slutade med vattenkrig mellan mig och Deniz. haha jag vann ;)
tog tåget mot ludvika,skiten va såklart försenat. när jag väl kom till ludvika så tränade jag igen! gick upp till hemköp och köpte massa frukt. där kom det fram en galen gubbe och började prata med mig, han trodde dessutom att jag hette anneli?
och nu sitter jag på tåget tillbaka till frövi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0