lördags mys med felicia

Mamma drog till norrland, så nu blir det lördagsmys med felicia på hög nivå! :)
Den människan har jag så otroligt många bra minnen med.
te.x som när vi alltid satt i en busskur vid malmstörms och tjuvrökte, det slutade alltid med att vi skrattade tills vi höll på att kissa på oss.
Eller när vi bodde ca 5 min ifrån varandra, så gick vi alltid och möttes efter halva vägen och hitta på massa galna saker.
Haha vi har också lyckats lura hit massa konstiga människor, som vi aldrig träffat och egentligen inte ville träffa.
tex pär. nån från skåne. HAHA vi skulle möta honom inne i stan vid systembolaget, och våran plan va att han enbart skulle köpa ut åt oss. vilket han gjorde nästan på en gång. när vi hade fått de vi ville ha, lossades vi som om att min mamma skrev och sa att jag va tvungen att ta nästa buss hem. till honom sa vi att den gick om 5 minuter, fast den egentligen gick efter nån timme. haha.
eller när de kom nå grängesbergare till oss, och ville att vi skulle följa med till stan, har för mig att vi egentligen inte fick åka dit för våra föräldrar. och när vi väl hade åkt med dom till stan så körde felicias grannar förbi oss, dom ringde och frågade vad vi gjorde i marnäs. men vi visste inte ens att vi va i marnäs. inte långt där efter så ringde hennes föräldrar och sa att vi va tvungna att åka hem.

en annan gång va när vi hade varit och badat tunna med några, så blev det massa bråk. och jesper va så jävla full att han knappt visste vartt han bodde.så vi gick med honom hem, men vi lyckades tappa bort honom. då hade han gått och lagt sig bakom elcon. så kom det en katt som förföljde oss, och jesper kunde inte gå swjälv tillslut så vi fick leda honom hem, men ändå lyckades han ramla i varje snödriva.

finns så otroligt mycket att skriva om Felicia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0