skola

sitter i skolan och har handels eller ARL, vet faktiskt inte vilket utav de jag ha. lektionen har inte riktigt kommit igång än, fast vi haft den i 30 min? värdelös lektion, hela den här dagens suger!

igår ringde jag nog till 20 olika salonger om praktik, men alla kom med olika förklarningar till varför dom inte kunde ta in. så nu får jag antagligen vara i skolan istället för att ha praktik, å hur värdelöst är de då ? tänker iaf inte åka dit ifall det skulle vara så. lixom vara i skolan i 3 veckor helt själv när alla andra är på praktik. tror inte de är nån höjdare va.

ska ha matte om en stund, sen gå hem till micaela och slinga hennes hår :) förhoppningsvis blir den här dage lite bättre då!

igår tog jag halv 3 tåget hem till mig, å packade lite sen tog jag 4 tåget ut till ludvika, mötte upp jacob på stationen, så han lämnade två säsonger  av sons of anarchy. gick till sport hallen och tog en 25 minutare i solariet, sen ner på gymmet. har ju skaplig träingsvärk idag. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0