:)

haha varför vet jag aldrig vad jag ska ha för rubriker? skitsvårt att hitta på..

Idag har jag iaf umgåtts med louise, i vanlig ordning så har vi inte gjort så mycket alls, va mest bara ute lite kika lite på tv sen gick jag med henne en bit mot lillheden.
så kom Jacob hit istället, som förtillfället ligger i soffan och sover, kraken ska upp och jobba kl 2. vi har iaf nyss kollat på män som hatar kvinnor, den gick på 1an, så mycket skönare att kollla på ettan och slippa reklamen :)

Ringde till han med lägenheten ikväll också, skulle säga att jag ville ha den, men isf från 1 juni föratt min är uppsagd i frövi till sista maj, och jag har verkligen inte råd att betala hyran för den nu. Men han visste iaf inte ifall han kunde hålla den tills första juni, så vi får se om det blir nå av de eller inte. jag hoppas att han kan hålla den.

nu måste jag bädda i sängen och sen sova för att orka med en dag på praktiken i morgon. lite kul att få göra något annat än å kolla på i morgon ;) haha. ska få färga/slinga hår :)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: louise

HAHA KLART JAG KOMMER IHÅG BOLLARNA! :D

2011-03-14 @ 16:42:20
URL: http://loouisek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0