Film

sitter hemma i frövi nu, tog halv 7 tåget hit.
tänkte att jag skulle plugga matte på vägen hit så jag blev klar tills provet i morgon, men det va inte de lättaste när man inte förstår något eller när det sitter skrikandes barn i samma vagn. Tåget va fullt också så man kunde inte byta plats heller.
Har prov i statistik & algebra i morgon, statistik känns det som om att jag hänger med på ganska bra. men algebra fattar jag absolut ingenting av. tur att jag har läxhjälp i morgon innan provet så murre kan visa hur man gör, så jag kanske, förhoppningsvis har en liten chans med de också.

Kikade på film nyss, Hjälp jag är en fisk kollade jag på. haha älskar tecknadefilmer.
nu ska jag hoppa in i duschen, vilket jag aldrig gjorde tidigare idag. sen soooova!

Kom på en dum grej också, jag som för engångs skull bokat tvätt tid tills i morgon, från 4 till 21. meeen de finns ett problem. kommer typ inte hem förens kl 6, så hinner inte tvätta de jag behöver tvätta. typiskt när jag väl bokat tvätttid.

jaja, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0