Kolla lägenheten idag

va ju och kollade på lägenheten idag. Det va absolut inte den finaste, men man skulle kunna göra den mycket finare med andra möbler å så än dom som var där nu.  Den var ganska liten också, men varför ska jag egentligen ha en större när jag ändå är själv :) Den ligger på ett jätte bra läge ner till stan och stationen och allt sånt också, tar bara några minuter ner. vilket är bra om jag ska hinna med de tidiga tåget. haha. har inte riktigt bestämmt mig än om jag vill ha den eller inte, men de lutar åt att jag tar den :) ska ha helst ha bestämt mig tills i morgon.

Annars idag har jag inte gjort ett skit, känner att jag har ett såååå roligt liv. eller? haha gör aldrig någonting. har lega i soffan ungefär hela dagen. kollade lite på melodifestivalen, helt värdelöst!

å nu ska jag smyga ut och vara busig. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0