Nyhammar

Kom hem till mamma i nyhammar för ett tag sen.
funderade först på att stanna i frövi, men vad ska jag göra där helt själv i en hel helg?
Måste plugga as mycket hela den här helgen.
skulle egentligen ha datakunskapsprov på måndag.
men de gick inte, så nu ska jag ha matteprov istället.
å ska försöka lära in mig all jävla matte tills på måndag.
kan bli klurigt!
men jag måste. och jag SKA!

HAHA idag i skolan hände det några roliga saker.
först när vi kom till matsalen så skulle vi gå och sätta oss, så jag gick väl lite nära ett bord med folk vid.
och jennifer gick bakom mig hon brast ut i skratt, jag fattade såklart inte varför.
meen så hade tydligen en lärares sjal fastnat i min jacka som jag drog med mig en bit.
jag fattade ju inte vems sjal det va heller så jag gick och la den på en annan stol.
kanske inte lät så kul för er, men kul vare!

Även på frisör lektionen så skulle vi rulla läggningar, både jag och jenniger blev klara ganska tidigt så  hon skulle tvätta och styla mitt hår. Det slutade med att våran lärare hjälpte till och jag såg ut som en kärring i håret!
Lika kul va de!

nu ska jag sätta mig och plugga matte, sen pyser jag nog bort på fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0