söndag

de är ju faktiskt söndag idag, men vart har helgen tagit vägen?
Det här är väl sista söndan på ett tag som man slipper ha ångest för att det är skola dagen efter. får njuta av den här söndagen då ;) skönt med en veckas till apu!

så idag ska jag passa på att umgås lite med Louise :) tror att hon snart kommer hit, eller ja hon skulle duscha först.

fattig är jag också! har 6 kr som jag ska leva på tills den sista. fattar inte hur jag ska klara mig? nästa månad kommer också vara en fattig månad. först betala några räkningar på flera hundra. och resten måste jag lägga undan till hyra och sånt så jag kan betala den över sommaren. kasst!  måste jobba, måste först skaffa ett jobb, måste skriva ett cv och personligtbrev. ska helst göra det idag, och söka jobb i morgon, men vet inte vart jag ska söka :o måste ha ett sommarjobb också, men dom har inte kommit ut än.

nu ska jag gå och blåsa håret, sen vänta in luuui!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0