Dusch

Kom precis ut ifrån duschen, och jag vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag stod där inne.
skulle shamponera håret, men istället hade jag i balsam direkt, och trodde att de va shampo.
tänkte inte så mycket mer på de förens jag kom ut ur duschen och skulle klä på mig igen, håret kändes lixom äckligt och konstigt.
så kom jag på att jag måste ha tagit fel!
så de va bara att gå in och börja om från början.




Igår kväll när jag skulle sova, så kunde jag absolut inte somna.
Kan dels bero på att jag sov några timmar på dagen.
men det va inte bara de, utan klockan på bilden nedanför tickar så förbannat!
och när jag hör ett sånt ljud så kan jag verkligen inte sova..
Spelar ingen roll hur långt bort klockan står, även om jag bara hör den pyyyttte lite så stör det mig.
jag är konstig jag vet :)


Är sjukt trött nu, och har sovmorgon i morgon, men måste ändå gå upp i tid och plocka undan lite här.
eftersom att det är sista natten här idag!
så i morgon kväll blir det till frövi och städa.
har en känsla av att nätterna som kommer, kommer bli lååånga för att jag ska hinna klart med allting.
ska bli klar med flytten och även alla skolarbeten som ska vara inlämnade senast på måndag, om dom inte är det så rättar dom inte de och jag får inge betyg i de ämnet isf. och de vore ju surt.


nu ska jag dricka ett glas vatten och sen försöka sova!
godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0