Fredag

Kom precis hem efter en kväll först vid jonas, och sen vid john.
Det hände inte så mycket alls vid någon utav dom faktiskt.
så det fick bli en tidig kväll för mig idag.
är astrött, men de kanske inte är så konstigt eftersom jag bara sovit 1 timme i natt.
somnade vid 5 och vaknade vid 6 utav att solen sken in genom fönstret.

Får inte glömma att jag hann med att träffa louise en vända idag också.
helt okeej de med!

trög skoldag idag, kolla på film på engelskan, ritade på estetisk och flätade på frisör.
När jag kom till frövi med tåget stod papsen där och väntade på mig och jennifer.
så det va bara att börja lasta in alla grejjer i bilen.
eller okej, alla grejer var det inte. men en hel del grejer var det.
Men när vi närmade oss gränges bestämde vi oss för att flytta in alla grejer i lägenheten i morgon istället för idag.
så i morgon bitti vid 9 glider jag och papsen in mot ludvika för att flytta in.

Sen i morgon kväll så blir det nog lite party hoppas jag på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0