full fart

har inte hunnit bloggat någonting de senaste dygnet, men inte lider jag för de ;)
har flyttat klart allting nu.
så allt står i en enda röra hemma i min nya lägenhet nu!
vet inte riktigt hur jag ska mublera eller så. men de kommer jag väl fram till.
ska iaf inte göra för komplicerat, ska snart tapetsera om :)
villket behövs verkligen!

igår efter flytten, hade jag ingen ork kvar till någonting. så jag gick hem till moster och hälsade på.
långt mellan gångerna jag är där.
men nu bor hon ju max 10 minuter ifrån mig.
senare på kvällen kom felicia hit :)
vilket va super trevligt :)

nu om en stund tror jag jennifer kommer.
sen ska jag ner till stan och möta linda när hon kommer med bussen.
sen tänkte vi gå på bio.
Linda sover även kvar här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0