Godmorgon

Ja godmorgon då!
jag vaknade precis utav att något konstigt nummer ringde.
så sprang till datorn och kollade på eniro vem det va som ringde.
då var det från Media Markt, lämnade ju in min telefon där för ett tag sen.
och nu ringde hon om ett kostnadsförslag.
allting skulle gå på garantin förutom bakluckan?
skulle få betala 900 kr om jag ville byta baklucka.
då kan jag lika gärna köpa en helt ny telefon, för jag tycker inte ens om den där telefonen längre. haha.



(bilden snodd från google)


Skrev ju om den där tickande klockan igår.
kunde inte somna för den i natt heller, så vid 3tiden stoppade jag ner den i en låda.
tyst blev det och jag kunde somna! haha

Nu ska jag göra mig i ordning, börjar skolan om en timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0