halv färdig

Fattar inte hur det kan ta sån lååång tid att städa en lägenhet som är halv tom?
skura över allt. Fast det ska ändå göras om på söndag när jag ska städa ur hela lägenheten.
har gett upp för idag iaf, tar resten i morgon kväll, hade tänkt att åka till ludvika föratt kolla på balen i morgon eftermiddag, eller ja de beror ju på jennifer, hur sur hon är ;) haha
hur sur är du Jennifer ? ;)


jag får väl klämma ner mig mellan alla kuddar i soffan inatt.
dum som jag var så bäddade jag ur sängen idag och stoppade ner allt i säckar.
jag ska ju lixom sova här 2 nätter till.
vet inte riktigt vad jag tänker med idag..



hahah har även sjukt ont i vänster handen efter jag har skruvat ner massa saker från väggarna..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah hur sur jag är??? frågan är hur sur du är.. det är ju du som ger mig dålig energi :(

2011-05-19 @ 21:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0