igår - idag

Igår mötte jag jennifer strax före 2, vi åkte ner på stan för att köpa glass innan tåget till skolan skulle gå. skulle till skolan för att göra ett prov. hade inte ens behövt åkt dit.. tror jag aldrig har gjort ett prov så dåligt.
när vi skrivit klart provet så hade vi en timmes vänte tid på tåget hem, så vi gick och skulle köpa en varsin räckmacka. och det va nog den virigaste mackan jag nån gång ätit i hela mitt liv. det verkligen stank om räkorna.. kommer aldrig mer gå dit och äta. Vi tog iaf 6 tåget hem, jag mötte upp jesper på stan. vi åkte nog runt till alla affärer som finns i stan. han fixa även min punktering som jag fick på cykeln för ett tag sen.
när jag väl var hemma vid 9o tiden ungefär, så ringde alex, så jag mötte upp jennifer och sen honom. satt utanför mig i flera timmar. och det kom även någon kompis till alex dit. när hans kompis åkt hem gick vi upp till mig. vid 00.00 tiden bestämde vi oss för att cykla ner till donken för att äta. men de va väl inte så mycket att hänga i julgranen.
vi åkte hem till mig igen å inte gjorde så mycket alls faktiskt.
somnade någon gång på morgonen. gick upp halv 1 idag.

vid 2 idag mötte jag upp felicia för att ta tåget till linde där jag skulle lämna tillbaka frövi nycklarna.
så nu har jag ingenting med den lägenheten att göra längre. vilket känns förjävligt bra!
vi hade också äver en timmes vänte tid på tåget hem, så vi gick runt lite i linde och kikade.

vääääldigt intressant inlägg det här blev..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0