igår söndag - idag måndag

Igår på eftermiddan så hörde malin av sig och ville träffas.
jag nappa på en gång som vanligt ;)
satt ute i kylan en stund till john kom, gick vi upp till honom och kollade på hans lägenhet som han håller på att göra om. as snyggt blire!
gick hem till papsen och plockade ihop mina grejer, sen åkte jag hem till mamsen.
va sen ut och träffa louise en vända.

idag började det med att jag försov mig!
fattar inte hur jag lyckas!
vaknade 2 min efter bussen gick, men tur att jesper skulle in till stan på apu såatt jag kunde åka med honom in till tåget.
i skolan har vi enbart kollat på film.
sen gick jag och jennifer och åt kebab.
nu är det natuuurkunskap.

Jennifer sover vid mig i natt, då blire hårfärgning och packa flyttlådor.
nu är de fan i nte långt kvar tills jag flyttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0