Igår valborg - idag idol

igår hade jag planerat att jag enbart skulle vara hemma och ta det lungt.
men det ändrade sig ganska snabbt.
blev så att jag åkte hem till felicia och åt jordgubbstårta sen va vi några st som gick ner till norrbo för att kolla på brasan.
inte vet ja väl om det va så speciellt kul där, mer för barnfamiljer tror jag.
Sen ringde malin och tyckte att vi skulle komma upp till henne för dom hade fest.
så jag gick väl dit en vända men va inte kvar speciellt länge efteresom jag skulle upp tidigt idag.

Hade ställt klockan på 06.15 idag, tror ni jag vaknade utav den? såklart att jag inte gjorde det!
vaknade istället utav att felicia skrev ett sms att dom skulle åka och hämta mig om 5 minuter.
fick panik och flög upp ur sängen, men jag hann precis klart tills dom kom.
åkte iväg mot falun, va framme strax före 9.
stod där och väntade en liten stund, så kom det fram en tjej och gav oss en varsin blankett om att man kunde vinna 15 minuter vid någonting, kommer för tillfälle inte på vad det heter?
man skulle iaf få en fråga tillbaka, så skulle man skicka rätt svar tillbaka.
efter en stund fick hon ett sms att hon hade vunnit, så ringde dom upp henne för att komma att hämta henne så hon fick gå före alla i kön. eller ja jag och lena fick också gå före alla. så de va bara at börja klättra över staketet och springa fram. om hon inte hade haft den turen med sig så hade vi nog fortfarande stått där ute i kön och frusit.
hon gick dock inte vidare, men de blir nya tag nästa gång ;)

nu ligger jag i min säng och väntar på att pappa ska komma hem, sen tänkte jag sätta fart med pluggningen! har prov i datakunskap i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0