klippa, fiska

Kom precis hem efter en helt okej dag!
Började med att jocke kom hit, så jag va ju tvungen att gå upp och hälsa på storebror ;)
Sen va jag iväg och klippte Linus, blev helt okej tycker jag iaf!
meen saxarna skulle gärna kunna få vart lite bättre.
tugga bara emellan åt.
vi åkte ner till ok och köpte fiskespön.
då va även Simone och Alma med.
sen åkte vi ut i skogen och skulle meta.
fanns inge fisk alls där. så efter en stund drog vi vidare till ett annat ställe.
fanns inge fisk där heller så vi åkte ut i skogen till ett ställe där en blev mördad för as länge sen.
på platsen där den blev mördad finns det alltis färskt granris som ligger på en hög. vilket det gjorde idag med.
Lite konstigt faktiskt.

nu ska jag göra mig i ordning och pysa ut på andra äventyr tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0