nyyyhammar

Hejhopp!
sitter hemma vid mamsen och gluttar lite på tv.
nå skit som vanligt när hon får bestämma kanal.
kom precis hem iaf, har varit med jesper borta i mikaels garag å bytt hjullager ( om de nu heter så? ) på jacobs bil, sen har jag vart ute och kört lite dirtbike.
inte alls mycket, men förbannat kul är de iaf!
tror jag ska övertala jesper i morgon så ja får köra lite då med. hehe

har inga planer för helgen alls, förutom att jag ska klippa Linus i morgon.
annars får vi se vad som händer.
ska dra med mamsen ut på en övningskörnings vända också.
kan möjligtvis bli till ställdalen eftersom hon skulle dit en vända.

nu ska jag ladda ner en film och lägga mig i sängen å kolla på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0