Packapackapacka

Kom precis hem från ica, har varit dit och köpt sopsäckar och kartonger så jag kan börja packa lite flyttlådor :D
nu ser jag verkligen fram emot att lämna frövi och flytta till ludvika istället!

igår efter skolan gick jag hem till micaela och väntade på att hon skulle komma hem så vi kunde åka mot marieberg.
Åkte först till  max och åt där, sen köpte jag ett par skor, eftersom mina va helt trasiga.
va även och lämnade in min trasiga telefon på lagning, så fårtillbaka den om 2-3 veckor. Hoppas att dom inte blir sena med skiten så jag kan få den innan vi slutar skolan.

va ganska kort skoldag idag, hade först nationella prov i engelska, va klar efter typ 40 min tror jag? sen hade vi en trög matte lektion. och i morgon har vi sovmorgon till kvart i 1. de skadar ju aldrig :)

nu ska jag koppla i högtalarna i datorn och påbörja packningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0