Pulver mos

Har precis gjort pulvermos, kanske de enklaste man kan göra?
smaka skit gjorde det också, så de va bara att kasta på en gång igen. haha.
har diskat och skurat spisen också, vilket behövdes.

Borde packa, eller jag måste packa!
ska ju börja flytta på fredag, så det vore ju bra om de mesta va färdi packat.
jag har egentligen inte så mycket grejer, så det borde gå fort.
men de är ju de att jag inte vet vad behöver använda här i frövi när jag är här.
som kastruller och sånt. 
jaja, får fundera ut de dära.

igår fick jag ett bra mail, stod nämlingen att jag ska på arbetsintervju på onsdag.
Men man ska ju inte säga hej än.
bära eller brista.
får hoppas på de bästa, för jag behöver verkligen ett jobb.
de bästa med de här är att det inte bara är ett sommarjobb, utan helg jobb och efter skolan jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0