söndag

Gud vilken trög dag de här varit.
somnade inte förens halv 5 i morse, så kom mamma in vid 9 - 10 och frågade om jag kunde färga hennes hår.
dum om hon tror att jag skulle göra de när ja inte gått upp än ;)
gick väl upp kring 2 någon gång.
eller ja, jag har mest legat i sängen hela dagen och kollar på serier.
älskar att kolla på serier, men hatar när jag blir beroende utav dom.
gör inge annat än och kollar då.
så jag hade först tänkt att ladda ner hela säsongen med 75 avsnitt, men kom på att jag ska börja flytta på fredag och har massssssor kvar att packa. har även lite plugg jag måste göra i veckan.
så jag strunta i att ladda hem hela säsongen.
nu ska jag gå upp ur min otroligt sköna säng och springa ner i duschen, eller om jag ska åka bort till saxhyttan först.
de beror på lusen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0