Tåg

Sitter på tåget på väg till skolan.
åker precis från Linde.

Igår vid 7 kom linda in till stan, så jag var ner till stationen och mötte henne.
sen gick vi och kollade på bio.
kollade på fast five, filmen va helt okej.
men jag tycker nog att dom andra är bättre.

Efter filmen gick vi till hemmakväll, Linda köpte glass och jag köpte en loka.
älskar loka nu för tiden!
vi hyrde film också, inte för jag kommer ihåg vad den heter men.

Gick upp tjugo i 7 idag, hann ganska mycket på dom där 20 minutrarna innan jag skulle gå ner till tåget.
Vid tåget träffa jag på Kalven, inte ofta man träffar honom nu när han bor i sälen.
nu tror ja att jag ska sova den sista halvtimmen. höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0