uuusch

vilken tråkig dag det här har varit.
började med att vi hade sovmorgon till kvart över 1.
men va ändå tvungen att ta 12 tåget till skolan för att inte komma försent.
hade handels, och frisör.
helt ovärda lektioner, våran lärare vet inte ens själv vad hon lär ut för något.
skule ta 4 tåget hem, de va 30 minuter försenat.
inte helt okej att sitta ute i kylan och vänta.
tur man kunde roa sig med jennifer iaf :)

när jag kom hem ifrån skolan, så parkerade jag mig i sängen ungefär på en gång.
och efter de har jag duschat och kokat makaroner.
kommer nog få ligg sår snart eller vad det heter.

va på väg och skulle plugga lite, men fattade inte vad jag skulel görs så jag hoppade öve det.
tänkte att jag skulle packa lite också, men vissste inte vart jag skulle börja.
så hoppa över de med.

funderar på att stanna i frövi i helgen.
men om jag blir såhär uttråkad på en kväll så vill jag nog inte ens tänka på vad jag kommer bli över en helg.
skulle iaf behöva packa och städa. plugga också!

nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på film! godnatt.

jag har väl iaf kunna fått ett tack..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0