0.00

Tycker att jag borde bli frisk nu!
har ont i hela kroppen, verkligen heeeela kroppen!
huvudet och öronen är värst, munnen mår inte heller så jävla bra.
träningsvärk har jag i magen för jag hostar hela tiden. jag hör ingenting för jag har lock för öronen.
jag kan knappt andas för ja är täppt i näsan, och den där jävla nässpreyen hjälper inte. vilket inte iprenen och strepsilsen gör heller.
borde väl egentligen inte sitta här och klaga över en sketen förkylning, det finns ju faktisk dom som har det värre än mig.

Idag har jag iaf åkt buss. varit i lottas salong och färgat lite hår. legat i sängen. och åkt bil.
nu ska jag borsta taggarna och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0