12.47

Sitter och kollar på idol, har precis klämt i mig en räkmacka som inte smakade ett dugg bra..
Så är fortf hungrig, men orkar inte göra mat. HEHE.

Igår skulle ju jag kolla på fotboll, men det blev inte speciellt mycket fotbolls tittande. byggde kojor, busade & lekte med kompisarna istället. Med vilma då såklart ;)
Jag och vilma lagade också mat, och bjöd dom andra på, hamburgare & pommes, väääldigt ansträngande ;)

Cyklade hem senare på kvällen, när jag kom hem så körde jag ett solsidan maraton!

nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta mig ner på stan för att försöka hitta ett par skor.
mina har gått sönder under, så det är inte speciellt skönt att gå med dom :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0