22.05

Den här dagen har kanske varit den sämsta dagen på länge!
fast samtidigt så har den varit ganska rolig.
Har inte gjort nå speciellt alls förutom att varit i skolan, frisörlektionen var seg. Stog och klippte på sonja, men sonjas hår ville inte riktigt som jag ville. Gör om gör rätt.

Igår fick jag även veta att det enda mitt liv går ut på är att snacka skit. haha vet inte ens om vad jag har sagt om den människan om jag ska vara ärlig. Men klart man måste klanka ner på någon annan föratt känna sig bättre. Kan ju tycka att man ska börja reda ut sina egna problem innan man lägger sig i någon annans liv! :) märks iaf inte att hon är 18år.




Fått nya saxar till skolan också!
dom på bilden är de gamla.

Kommentarer
Postat av: L

hahahaha väx upp du skriver att nån e omogen på bloggen, hur moget är de, säg de face to face ist om du vågar

2011-10-08 @ 16:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0