22.08

Det va ju några dagarsen jag skrev här, men vad gör det om 100 år?

Har haft fullt upp heeela helgen.

Fredan började jag dagen med att vara på salongen någon timme innan jacob kom dit så jag kunde klippa honom. Jag blev nöjd & jag tror han blev nöjd ;) på kvällen träffade jag majken, va ner på engel och fikade med henne :) började städa hemma vid jacob 11 på kvällen, gav upp halv 7 på morgonen. kl 7 hade jag bokat tvättstuga åt honom, så tvättade till 7 på kvällen. Blev inte mycket sömn den natten, blev inge sömn alls!

Lördan tvättade jag, fortsatte städa lite. senare mot kvällen kom felicia dit. vi bestämmde oss för att gå på fest, men de va väl inte direkt någon höjdare när de flesta låg och spydde, så vi åkte hem igen :)
Louise, fia & angelica kom hit en stund och kissade. hehe.

söndag/idag, papsen ringde och väckte mig vid halv 11, så det var väl lika bra att gå upp då. började diska och plocka ihop lite här hemma. men  orkade inte göra klart, får göra det en annan dag..
och nu har jag varit ner på flamenco? och ätit pirvel med jacob,jocke, putte & robin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0